خودکار ایرانی در رقابت با تولیدات جهانی

(شرکت صنعتی قلم خودکار صفا (سهامی خاص
KIAN - کیان
IdeaSafa, Iran Self-sufficient
عناوین
SAFA BALLPOINT PEN INDUSTRIAL CO - KIAN
شرکت صنعتی قلم خودکار صفا | کیان
به محتوا بروید

خودکار ایرانی در رقابت با تولیدات جهانی

SAFA KIAN - صفا کیان
منتشر شده توسط خرم دل که در اخبار · 9 September 2018
Tags: safakianradioeghtesadRadioeconomyseyedvahidshojaienia

وحید شجاعی نیا در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: تولید  کنندگان بدون ارتقای کیفیت به هیچ عنوان در بازار ماندگار نخواهند بود چرا  که این شاخص حرف اول و آخر را در جامعه می زند.
وی همچنین اظهارداشت: خودکارهای ایرانی به لحاظ کیفیت هیچ گونه مشکلی در  مقایسه با محصولات خارجی ندارند بلکه با مدرنترین ماشین آلات، مجرب ترین  پرسنل و با استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند.
این تولید کننده خودکار گفت: خودکارهای ساخت داخل از حیث شکیل بودن و زیبایی نیز از وضعیت بسیار خوبی برخوردارند.
وی در ادامه ضمن معرفی شرکت قلم خودکار صفا به رادیو اقتصاد توضیح داد: این  شرکت محصولات خود اعم از خودکار و ماژیک را با برند کیان به بازار مصرف  عرضه می کند.
شجاعی نیا با بیان اینکه فعالیت رسمی شرکت قلم خودکار صفا از سال ۱۳۸۸ در  کشور آغاز شده است، اظهارداشت: شرکت مزبور از زمان آغاز فعالیت خود تا سال  ۱۳۹۲ یک نوع خودکار با برند خارجی را تولید می کرد.
وی گفت: خط تولید خودکار مدنظر با اوج گیری تحریم ها و عدم توافق با طرف های خارجی طی سال ۱۳۹۲ در این شرکت متوقف شد.
این فعال در حوزه تولید نوشت افزار افزود: تصمیم شرکت مدنظر پس از توقف خط  تولید خودکار خارجی این شد که محصولی جدید با برنده ایرانی طراحی و تولید  کند.
وی اضافه کرد: شرکت قلم خودکار صفا در ابتدای کار ماهانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار  عدد خودکار تولید داشت که این میزان امروز به هشت میلیون عدد خودکار در ماه  رسیده است.

شجاعی نیا گفت: تولید انواع ماژیک نیز در شرکت قلم خودکار صفا از ابتدای  سال جاری آغاز شده و خط تولید انواع مداد هم تا پایان سال در این شرکت راه  اندازی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شرکت نامبرده در حال حاضر با بهره گیری از مدرنترین  ماشین آلات، مجرب ترین پرسنل کارآزموده، آزمایشگاه کنترل کیفی و استاندارد  های روز انواع خودکار را با کیفیت عالی تولید و به باز مصرف عرضه می کند.




هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.
0
0
0
0
0

KIAN - کیان
استفاده از محتوی سایت با رعایت قانون و ذکر منبع بلامانع است. 1388-1398
www.safakian.ir
SAFA BALLPOINT PEN INDUSTRIAL CO | KIAN - شرکت صنعتی قلم خودکار صفا | کیان
بازگشت به محتوا